Цифрування даних із трудових книжок
У липні роботодавці отримали Порядок подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи — підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі (затверджений постановою Правління ПФУ від 12.03.2021 р. № 11-1).
Відомості про трудову діяльність до ПФУ через вебпортал електронних послуг в електронній формі з обов’язковим накладанням КЕП має подавати страхувальник або працівник одним із таких способів:
- у вигляді копій передбачених законодавством документів, виготовлених шляхом сканування;
- в оцифрованому вигляді — шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг ПФУ, до якого додають скановані копії документів, на підставі яких створюють запис.
Копії мають бути скановані в кольоровому форматі з оригіналів трудової книжки та документів про стаж. Вони мають містити всі сторінки трудової книжки в хронологічному порядку та поля відповідних документів, бути придатними для сприйняття їх змісту, зокрема дані про серію та номер бланків документів. Рекомендована роздільна здатність при скануванні — 300 dpi, формат зображення має бути jpg або pdf, розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.
Джерело: Редакція журналу "Головний бухгалтер медичного закладу"