Електронні трудові книжки. Від сьогодні діють оновлені правила подання відомостей

Постановою правління Пенсійного фонду України від 01.06.2022 р. № 8-3 «Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок», яка набирає чинності 15.07.2022 р., внесено зміни до Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи — підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 12.03.2021 р. № 11-1.

Зміни, зокрема, стосуються:

  • передачі відомостей про трудову діяльність через вебпортал ПФУ;
  • черговості подання даних про трудову діяльність працівників в електронній формі. Першочергово мають подаватися та опрацьовуватися відомості про трудову діяльність осіб, яким до настання права на пенсію за віком залишилося 2 і менше років, та про трудову діяльність осіб за період до 01.07.2000 р.;
  • механізму повторного подання трудових книжок. Повторно, зокрема, слід подавати відомості про трудову діяльність у разі виправлення записів, якщо виявлено неправильний чи неточний запис про періоди роботи за періоди страхового стажу після 01.07.2000 р. або створено неправильний чи неточний електронний запис в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі ПФУ;
  • порядку подання даних у разі відсутності інформації в реєстрі застрахованих осіб.