Оригінал та копія. Як одне відрізнити від іншого?
Колись усе було просто: копію від оригіналу можна було відрізнити навіть візуально. Написане від руки — оригінал, під копірку — копія. На друкарській машинці можна було друкувати одразу кілька примірників, але перший примірник мав інший вигляд, ніж наступні, надруковані під копірку. Наразі про копірку нагадує хіба що назва документів із певним правовим статусом — «копія» та ще вислів «як під копірку». А, зважаючи на те, що навіть паперові документи сьогодні створюють за допомогою комп’ютера, відрізнити оригінал від копії або перший примірник від наступних стало складніше. А щоб відрізнити копію електронного документа від його ж оригіналу, потрібно мати певні знання і навички. Одним лише поглядом тут не обійтися. Чи потрібні ці знання і навички бухгалтерові? Чи має він уміти відрізняти оригінал від копії? Коли замість оригіналу можна використовувати копії? Чи бувають копії у первинних документів? Відповіді на всі ці та деякі інші запитання — у статті.